10 succesfactoren voor de KangoeroeKlup

• Enthousiaste begeleiders Kinderen en ouders worden enthousiast van begeleiders die met plezier trainen staan te geven!
  • Zelfstandige ondernemende KangoeroeKlup Een ondernemende KangoeroeKlup zorgt voor ledenwinst. Geef regelmatig clinics aan de groepen 1,2. Hiervoor kunt u ook Korfbal Kids inschakelen.
  • Afwisselende spellen/elke week een “happening” Maak van elke week een feestje.
  • Ken de ouders en kinderen Maak het persoonlijk door de namen van kinderen en ouders te leren.
  • Schoolouders Zorg voor ouders op scholen die kinderen naar je KangoeroeKlup sturen.
  • Gegevens noteren Noteer altijd gegevens. Dat kun je op een laagdrempelige manier vragen.
  • Mailing lijst Maak een mailinglijst met mailadressen. Stuur af en toe een mail dat zaterdag de KangoeroeKlup er weer is.
  • Verwen de ouders Ontvang de ouders netjes en biedt ze koffie en thee.
  • Giga Kangoeroedag Organiseer een Giga Kangoeroedag!
  • Blijf Flyeren Flyer af en toe op scholen om leden te werven. Bij scholen die meedoen aan de Giga Kangoeroedag mag dit vaak al snel.
Geinteresseerd?

Neem dan contact op met KorfbalKids!