Verenigingen

Welkom op de pagina voor verenigingen. Korfbal Kids heeft veel ervaring in het begeleiden van korfbalverenigingen. Hieronder vind je de producten, die wij bieden aan verenigingen.

Schoolkorfballessen voor de groepen 3 t/m 8

Korfballessen op school is een onmisbaar onderdeel van elke korfbalvereniging, zo niet het belangrijkste onderdeel. Je kunt als korfbalvereniging niet meer verwachten, dat kinderen zich zomaar aanmelden. Je zult daarom als vereniging actief de scholen moeten benaderen. Op deze manier komen kinderen in aanraking met de korfbalsport. Maar hoe geef je dan een leuke les? KorfbalKids geeft al vanaf 2010 korfballessen op scholen in heel Nederland. Wij zorgen voor een eerste leuke kennismaking met de korfbalsport! Succesbeleving en plezier staan hier centraal.

Lessen voor de groepen 1,2 (Kangoeroes)

KorfbalKids heeft een speciaal lesprogramma voor kleuters ontwikkeld. Je kunt niet vroeg genoeg starten om kinderen enthousiast te maken voor de korfbalsport. Zoek je iemand die voor 30 kleuters in een speelzaal een geweldige les kan verzorgen, dan ben je aan het juiste adres.

Clinic voor trainers

Als de leden eenmaal binnen zijn, dan is het ook belangrijk om ze te behouden. De trainers spelen hierbij een centrale rol. Sta je voor plezier of juist prestatie, Korfbal Kids kan helpen om de trainers hiervoor op te leiden. In gezamenlijk overleg bepalen we, wat we gaan trainen. We laten jullie graag zien hoe je een bepaald thema kunt uitdiepen. Hoe je een oefening korfbalgericht maakt en niet aan een uurtje “opvulling” doet.

Giga Kangoeroedag

Als mede ontwikkelaar van de Giga Kangoeroedag zijn wij DE expert in begeleiding van deze dag. Een geweldige manier om kinderen te werven en scholen aan je te binden. Of het nu voor 200 of 1000 kleuters is, wij begeleiden jullie naar een mooi resultaat.

Clinic voor spelers

Zit je met een specifiek korfbal probleem, of wil je gewoon een leuke clinic aan je spelers geven? We kunnen jullie beide bieden. In overleg kunnen we een thema voor jullie spelers bepalen. Dat kan een korfbalthema zijn of gewoon plezier maken!

FF Bewegen Clinic voor Kangoeroe trainers

De doelgroep kangoeroes vraagt andere kwaliteiten van de trainers. Bij de Kangoeroes staat: plezier, bewegen en samenwerken centraal. Het gebruik van fantasie is hierbij erg belangrijk. Wij stomen jullie kangoeroe trainers klaar om leuke Kangoeroe clinics te geven!

Clinic voor spelers

Geinteresseerd?

Neem dan contact op met KorfbalKids!